- Country
- Germany
King Frederik happy and ready to run this morning:
www.instagram.com
Crown Prince Christian:
www.instagram.com
And some first photos:
** Pic 1 ** Pic 2 ** Pic 3 ** Pic 4 ** Pic 5 ** Pic 6 ** Pic 7 ** Pic 8 **
** gettyimages gallery ** tt.se gallery ** anp gallery ** ppe gallery **
www.billedbladet.dk
www.billedbladet.dk
www.seoghoer.dk
And videos:
www.billedbladet.dk

DET DANSKE KONGEHUS 🇩🇰 on Instagram: "Vi har set frem til at snøre løbeskoene igen – og med over 97.500 deltagere slår vi rekord for Royal Run 2025. Snart lyder startskuddet til en ny, festlig Royal Run-dag. Jeg glæder mig til at begynde dagen her i
367 likes, 3 comments - detdanskekongehus on June 9, 2025: "Vi har set frem til at snøre løbeskoene igen – og med over 97.500 deltagere slår vi rekord for Royal Run 2025. Snart lyder startskuddet til en ny, festlig Royal Run-dag. Jeg glæder mig til at begynde dagen her i Ribe! ✍️ H.M. Kongen 🏃".

We have been looking forward to lacing up our running shoes again – and with over 97,500 participants we are breaking the record for Royal Run 2025.Soon the starting signal will sound for a new, festive Royal Run day. I look forward to starting the day here in Ribe!H.M. The King
![]()
Crown Prince Christian:

DET DANSKE KONGEHUS 🇩🇰 on Instagram: "Så er jeg næsten i Viborg, og jeg glæder mig til at løbe 5 km sammen med alle de andre glade og friske løbere. ✍️ H.K.H. Kronprinsen."
736 likes, 4 comments - detdanskekongehus on June 9, 2025: "Så er jeg næsten i Viborg, og jeg glæder mig til at løbe 5 km sammen med alle de andre glade og friske løbere. ✍️ H.K.H. Kronprinsen.".

I'm almost in Viborg, and I'm looking forward to running 5 km with all the other happy and healthy runners.HRH The Crown Prince.
And some first photos:
** Pic 1 ** Pic 2 ** Pic 3 ** Pic 4 ** Pic 5 ** Pic 6 ** Pic 7 ** Pic 8 **
** gettyimages gallery ** tt.se gallery ** anp gallery ** ppe gallery **

Det har vi aldrig set før! Kong Frederik havde anderledes entré i Ribe
Kong Frederik skyder Royal Run i gang i Ribe, og det var noget af et show, da han ankom til byen på meget anderledes vis.

Dagens største overraskelse: Pludselig stod Isabella, Vincent og Josephine der
Dagens største overraskelse meldte sig i København, da One Mile blev skudt i gang, for her dukkede kongefamiliens tre yngste børn op.

Liveblog: Royal Run 2025
Igen i år løber Royal Run af stablen i hele landet, og du kan følge den store begivenhed lige her - hele dagen

And videos:

Royal Run 2025: Prins Vincent i mål som den første på Family Mile (video) | BILLED-BLADET
Prins Vincent krydsede målstregen som den første på Family Mile i København ved Royal Run 2025. (Video)