![]() |
![]() |
|
|||||||
| Portal | Royal Articles | Royal Calendar | Register | FAQ | Members List | Royal Links | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
|
|
![]() |
|||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
picture from my website |
|
|
|||
|
|||
|
from rtl nieuws:
in dutch: Máxima: waarom zou ik mezelf verstoppen?Prinses Máxima ziet een belangrijke rol voor haarzelf weggelegd als het gaat om het samenbrengen van allochtonen en autochtonen in de Nederlandse maatschappij. Interview Máxima vindt daarentegen ook dat Nederlanders zich meer open moeten stellen voor andere culturen. Ze deed haar uitspraken gisteravond in een interview met Jeroen Pauw voor het televisieprogramma NOVA. Misverstanden "Er is zoveel te halen in de verschillende culturen in Nederland. Er gaat zoveel mis qua onbegrip en misverstanden. Wij moeten gewoon de rijkdom van integratie willen zien'', zei de prinses. Toekomst Ze wil zich ook in de toekomst bezig blijven houden met de integratie in Nederland: "Ik wil me zelf meer richten op de jongeren want ik denk dat de problemen van de eerste of tweede generatie heel duidelijk zijn, de derde generatie is lastiger. Verstoppen? Tijdens haar eigen integratie was er weinig sprake van anonimiteit. Op de vraag of ze niet de verleiding heeft gehad om eens een zwarte pruik op te zetten, antwoordde ze: "Verschrikkelijk! Heb ik een keer gedaan vreselijk nooit meer. Waarom moet ik mezelf verstoppen?" |
|
|
|||
|
|||
|
from the Máxima messageboard:
2,3 million Dutch people have watched the intervieuw with Máxima yesterday :) That is really very much for a Dutch tv show ! link to the intervieuw: http://www.novatv.nl/link.cfm?table=...id&keyval=3217 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Last edited by xxPatrickxx; 02-15-2005 at 11:59 AM. |
|
|
|||
|
|||
|
The telegraaf says that the RF is stuck in Lech now... They couldn't leave if they would like to leave... Only by helicopter...
|
|
|
||||
|
||||
|
Article from The Telegraaf:
Interview met Máxima goed bekeken HILVERSUM - Gemiddeld 2,3 miljoen mensen hebben maandagavond het NOVA-interview met prinses Máxima bekeken. Op een gegeven moment zaten er zelfs 2.6 miljoen Nederlanders voor de buis. "Hiermee is deze uitzending de best bekeken uitzending sinds het bestaan van de actualiteitenrubriek", aldus een woordvoerder van de NPS. |
|
|
|||
|
|||
|
Her dutch is so good . :)
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
She makes only little mistakes.. In ducht is I= IK, and she says: IEK (example)
|
|
|
|||
|
|||
|
yes, her Dutch has improved a lot :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
article in Dutch:
Oranjes niet meer in Lech ingesneeuwd LECH | De koninklijke familie zit niet meer ingesneeuwd in Lech. Dinsdag leken de wintersportende Oranjes voor de tweede achtereenvolgende dag van de buitenwereld afgesloten te blijven, maar vanmorgen om half tien kwam er een eind aan de geïsoleerde ligging van de Oostenrijkse wintersportplaats. De passen naar het op 1450 meter gelegen dorp, die vanwege de hevige sneeuwval en lawinegevaar gesloten waren, werden vanochtend weer opengesteld. Het was niet voor het eerst dat de Oranjes tijdens hun wintersport in de Oostenrijkse Alpen insneeuwden. In 1999 moesten koningin Beatrix en prins Claus zelfs met een helikopter worden geëvacueerd omdat de Arlbergpass en Flexenpass dagen lang dicht bleven. Vijftig jaar geleden kwam Beatrix met haar zus Irene en vader prins Bernhard vast te zitten in de sneeuw tijdens een skitocht van Oostenrijk naar Zwitserland. Voor koningin Beatrix, die sinds vorige week woensdag in Lech verblijft, betekende de isolatie van haar favoriete wintersportplaats dat haar foto op bijna elke straathoek en lantaarnpaal bleef hangen. De 'Neue Voralberger Tageszeitung' pakte zondag uit met op de hele voorpagina een foto van Beatrix met Willem-Alexander, Máxima en Amalia in de arreslee. Vanwege de sneeuw kon de zondagseditie gisteren nog niet worden vervangen. | GPD |
|
|
|||
|
|||
|
translation please?
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
some dutchs told me her dutch was practically perfect...
Sign the United Nations Universal Declaration on Animal Welfare: http://www.animalsmatter.org/ YOUR DAILY CLICK HELPS ANIMALS SURVIVE! Your daily click provides food for an animal in a shelter or sanctuary. Feed an animal in need, click for free. http://www.theanimalrescuesite.com/ |
|
|
||||
|
||||
|
I have heard that it is has improved.
|
|
|
||||
|
||||
|
Yes here dutch is very good, the way she says difficult words is very good to!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Yes , I was so suprised .Before I somethings couldn't understand what she was trying to say , but now ...
It's almost perfect |
|
|
||||
|
||||
|
Family (Máxima and Amalia) with Baptize Samuel
|
|
|
||||
|
||||
|
This is the only picture I find from The SHopping Moment in Lech from Maxima and Laurentien
|
|
|
||||
|
||||
|
More Pics..
|